Jumbo Bergum

Algemene ledenvergadering 6 juli 2021

22 juni 2021
Algemene ledenvergadering 6 juli 2021
De versoepelingen in het Corona-beleid zoals deze door de overheid zijn aangekondigd, geven ons de ruimte om weer een enigszins normale ledenvergadering te organiseren. Deze zal worden gehouden op dinsdag 6 juli 2021, aanvang 19 uur.
In deze vergadering combineren we de uitgestelde vergaderingen van najaar 2020 en voorjaar 2021. De agenda is te downloaden via de link.onderaan dit bericht.
Alle stukken zijn op te vragen via een mailtje naar bestuur@vvhardegarijp.nl en daarnaast liggen de stukken vanaf zaterdag 26 juni ook in de kantine.
Op deze avond zal de eerste halve finale van het EK worden gespeeld. Na de vergadering is de kantine verder gesloten, deze wedstrijd zal niet live te zien zijn op de club.
Mocht Nederland de halve finale halen zal het pas een dag later de tweede halve finale spelen.
Om van te voren een goede inschatting te maken over het bezoekersaantal vragen we iedereen die de vergadering wil bezoeken zich aan te melden via een mailtje aan bestuur@vvhardegarijp.nl of persoonlijk via één van de bestuursleden.
Wij vragen iedereen de basisregels rondom Corona te respecteren en tijdens de vergadering te blijven zitten en voldoende afstand van elkaar te houden.
Bestuur VV Hardegarijp

Hoofdsponsor

Co-sponsoren

ABS Steigerbouw B.V.Albert Heijn HardegarijpNotariskantoor BrounsJansma WonenDe Jager Auto’sFysiotherapie LeeuwardenHypotheekvisieKompas Vlaggen en MastenMakelaarskantoor R. Wijmenga B.V.Marcom GlasMentor SchilderwerkenMuta Sport B.V.Pax B.V.PMDZRabobank DrachtenSlagman GerechtsdeurwaardersSlagman Volders NotarissenAutorijschool Van BuurenVan der Sluis, Van der Zee &  KalmijnVOS CateringJumbo Burgum-WolvegaDuinstra MakelaarsSDB Design