121 doelpunten sieren jeugd mix zaal toernooi.

36 Wedstrijden waren er vrijdag 28 december bij het jeugd-zaal-mix-toernooi in sporthal ‘de hoge 5’. Er waren maar 3 0-0 wedstrijden maar ook ‘grote’ uitslagen als 5-4 en 8-1 stonden na afloop op het scorebord bij deze jeugd wedstrijdjes in de zaal. Een gemiddelde van 3.36 doelpunten per wedstrijd. Zouden de senioren dat morgen overtreffen ? ( Ja, achteraf bleek dat 3,56 te zijn) Al vroeg (te vroeg?) zo rond 08.30 uur begon de O7 en O8 jeugd en hierna tot 17 uur al die andere jeugd leden. Gele en rode kaarten bleven verborgen en sportiviteit overheerste. Ook prachtige doelpunten waren er te zien. Oké blundertjes van spelers en doelmannen waren er ook maar daar hebben ‘we’ het natuurlijk niet over. Als om 17 uur alles klaar is gingen de vele vrijwilligers zijnde wedstrijdleiding, scheidsrechter en de teamleiders en de spelers ‘opgeruimd’ naar huis.