Club 100 vv Hardegarijp

Het is in de loop der jaren gebleken dat de voetbalvereniging onze steun nodig heeft, zodat onze jeugd in eigen dorp kan leren voetballen, op een goede verantwoorde wijze. Dit zal uiteindelijk bijdragen om de vereniging als totaal naar een hoger niveau te tillen. Door lid te zijn lever je een bijdrage aan de financiële ondersteuning van onze vereniging. Je behoort tot een club met veel enthousiaste leden die een grote binding hebben, onderling en met onze voetbal vereniging VV Hardegarijp.

Wat doet Club 100 VVH

– Het organiseren en bekostigen van de dag van de scheidsrechter.
– Het leveren van een bijdrage aan het schoolvoetbal.
– Het leveren van een bijdrage aan de familiedag.
– Het bij zeer bijzondere sportprestaties ondersteunen van feestelijkheden in de kantine.
– Het financieren van niet structurele uitgaven welke jaarlijks door het bestuur van de VVH middels een wensenlijst wordt aangevraagd.
– Het jaarlijkse organiseren van een ledenvergadering met aansluitend een landelijk bekende spreker uit de sportwereld.

Graag begroeten wij u als nieuw lid. Wij hebben een aanmeldingsformulier voor u klaar liggen.

Heeft u nog vragen, mail ons dan op club100VVH@gmail.com.

Voorzitter: Andre Gramsma