‘3 Ploegen, 1 Team’ – De VOORLOPIGE Indeling Senioren Vrouwenteams

Beste dames,

Er is met een startaantal (hopelijk komen er nog een paar voetballende leden bij!) van 37 dames gekozen om met drie vrouwenteams het nieuwe voetbalseizoen in te gaan. De gedachte daar achter is dat iedereen zo veel mogelijk wil voetballen en selecties van 18 of meer niet werkbaar zijn. Het betekent wel dat we bij de start van het seizoen krappe selecties hebben, waarbij het nog meer dan anders nodig is om het met zijn allen te doen. We verwachten daarin jullie bereidheid om andere teams te ondersteunen onder het motto “3 Ploegen, 1 Team”.

Gerard Poelstra zal de coach en trainer zijn van Vrouwen 1. In deze rol wordt hij ondersteund door Maaike van Buuren. Jelco Witteveen neemt de gezamenlijke trainingen van Vrouwen 2 & 3 voor zijn rekening. De begeleiding van Vrouwen 2 & 3 is nog niet bekend. Zodra hier meer bekend over is, zullen wij jullie hieromtrent informeren.

De trainingstijden zijn nog niet definitief en zullen rond de start van de zomervakantie met jullie worden gecommuniceerd. De intentie is om in ieder geval 1 avond gezamenlijk met drie ploegen te trainen, waarbij Vrouwen 1 op de ene helft van het veld traint en Vrouwen 2 & 3 op de andere helft trainen. Vrouwen 2 & 3 trainen in ieder geval op beide avonden gezamenlijk.

Verder is het belangrijk om te vermelden dat het om voorlopige indelingen gaat. Voor Vrouwen 1 bestaat de voorselectie uit 14 vrouwen. Hiervan zal nog één dame, na de voorbereiding, afvallen en plaats nemen in Vrouwen 2. Nieuwe leden zullen eerst bij Vrouwen 2 en Vrouwen 3 instromen.

Bekijk hier de indeling!

Voor dringende vragen, die niet kunnen wachten tot aan de start van het voetbalseizoen, kunnen jullie mailen naar: janneallema@hotmail.com

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe!

Met sportieve groet, namens de TC Meiden Dames Commissie en de trainers,

Janne, Cor, Gerard, Jelco, Joost & Ronald