Afscheid Jelle Bultsma

Op 31 maart 2018, voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Stiens is er afscheid genomen van Jelle Bultsma, die helaas op 18 maart is overleden.

Jelle is vanaf zijn 8e jaar lid geweest (E1) en was een goede voetballer in het eerste elftal van Hardegarijp. Hij werd o.a. ook geselecteerd voor het elftal van Noord Oost Friesland.

We danken als familie het bestuur en supporters voor het plechtige afscheid.

Wat een rust op het sportpark deze middag. Geen muziek, de vlaggen halfstok, de spelers rouwbanden om.

De 1 minuut stilte was ook echt een stilte die mij als vader van Jelle erg ontroerde.

In nagedachtenis van Jelle stond ik met de armen om de schouders van het eerste elftal spelers. Ook Stiens was waardig tijdens deze ceremonie.

De foto’s gemaakt door dhr. Kamminga en door ons ook ontvangen, zijn ons zeer dierbaar.

Nogmaals een zeer sympathiek VVH liet zich van zijn slagvaardige kant zien.

Als familie van Jelle willen wij graag de wedstrijdbal aanbieden voor de eerste competitiewedstrijd van 2018-2019.

Het had Jelle ontzettend blij gemaakt dat zijn ‘cluppie’ hem zo waardeerde!

Namens de familie,

Eppie Bultsma