Bericht vanuit het bestuur.

Beste leden, vrienden V.V. Hardegarijp,

Het is alweer een maand geleden dat het besluit is genomen dat we niet meer mogen trainen, voetballen en elkaar kunnen / mogen ontmoeten op ons mooie complex. Dit heeft voor een ieder natuurlijk heel wat voeten in de aarde. Hopelijk gaat het met iedereen voorspoedig!

Komende week weten we weer wat meer maar één ding is zeker… het huidige voetbalseizoen is over.

Zoals ook al eerder aangegeven zijn we druk bezig de kosten daar waar het kan te reduceren. Wij willen een ieder die daar zijn steentje aan bij heeft gedragen dan ook ontzettend bedanken. Ook de gemeente heeft aangegeven hierin mee te denken en dan met name in de kosten van de huur van de velden.

Daarnaast is onze kantine ook gesloten en missen we uiteraard inkomsten. Voor ons als vereniging is dat vervelend maar (voor nu) niet onoverkomelijk.

Daarmee samenhangende lopen er ook gewoon kosten door en daarom zijn wij als vereniging / bestuur genoodzaakt de contributie innen wel gewoon door te laten gaan. Dit is ook het advies vanuit NOC NSF. Sportbreed geldt het standpunt dat we de kosten die we met z’n allen maken, zoveel mogelijk met z’n allen dragen. Om die reden vragen we je om jouw solidariteit.

Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.

Zoals ook in ons vorige bericht te eindigen denk om en aan elkaar.

Wij hopen elkaar snel op de Warren te treffen!!!

Namens het bestuur,
Wijnand kelders, voorzitter.