Broer Jullens opvolger Tialda Zwart als verzorger VV Hardegarijp

Na een periode van vijf jaar neemt Tialda Zwart afscheid als verzorgster van VV Hardegarijp.

Ik geef het stokje (de waterzak) door!

Met veel plezier stond ik klaar voor de heren 1 maar ook de dames en alle andere teams. Op zaterdagen mee met de wedstrijden en door de week op trainingsavonden was ik aanwezig voor het verzorgen van blessures en geven van advies. Dit ook in samenwerking met Rutger van Fysio 058. We hebben afgelopen 5 jaar veel meegemaakt met elkaar. Ik moet eerlijk zeggen, dit stukje tekst typen doet mij toch meer dan ik dacht. Je gaat toch een beetje houden van alle spelers binnen VVH! Maar het is tijd om het stokje/de waterzak over te dragen. En wat een luxe dat ik dit mag doen aan Broer Jullens. Broer is de vader van Gerben Jullens (heren 1) en is net klaar met zijn opleiding tot sportverzorger. Ik draag dan ook met een gerust hart over aan Broer; zijn enthousiasme en kennis zullen heren 1 en VVH veel brengen. Geweldig zo’n opvolger! Zelf zal ik nog steeds binnen VVH zichtbaar blijven maar dan in de functie van vrijwilligers coördinator: hier heb ik veel zin in. Ik ga deze rol samen met Petra Willekes en Alianne Dijk opvullen.

Dus zeker tot ziens !! En voor Broer: HEEL VEEL SUCCES binnen VVH. Welkom!

Tialda Zwart

Wij willen Tialda Zwart bedanken voor haar jaren als verzorgster, en zijn blij dat zij bij VV Hardegarijp betrokken blijft als vrijwilligerscoördinator.

Ook willen wij Broer Jullens (nogmaals) welkom heten. Op de pagina Medisch team is meer informatie te vinden over het medisch team en Broer Jullens.