De hersteltrainingen gaan van start!

Vanaf 10 januari 2019 gaan we vanuit VVH-medische staf starten met hersteltraining.

Wat is hersteltraining? Dit is een vorm van trainen waarbij een geblesseerde speler door middel van een speciaal protocol zowel fysiek als conditioneel wordt getraind zodat deze speler later (conditioneel) fit kan aansluiten bij de groepstraining.

Voor wie? Voor iedereen vanaf 16 jaar. Vanuit de medische staf geven wij aan wie mee kan doen aan deze training. Belangrijk is dat de speler ‘groen licht’ heeft gekregen van de fysio en/of medische staf.

Wat is het doel? De speler snel mogelijk weer bij de groepstraining aan te laten sluiten. Ook willen we de herstel training in zetten voor clubleden die aan hun conditie en core stability willen werken.

Wanneer? Op donderdag avond 19.30 uur. Aanmelden is wel handig!

Vraag gerust naar de mogelijkheden en meer informatie.

Medische staf VVH ​
Theo en Tialda