Het kerst-eindejaars-senioren-mix-toernooi, de finale

Na al die wedstrijden én spanning in de voorrondes en de kruis finales was het finale tijd. Een finale met een gouden randje, na 13 minuten wedstrijd was de stand 1-1 en strafschoppen brachten de winnaars.
In de finale team 4 en team 2, beide teams uit poule a, door de kruis finales te winnen kon dit zo uit komen. Natuurlijk begon deze wedstrijd erg sportief met een gezamenlijke teamfoto. Het ging echt wonderbaarlijk goed al was het even wachten op Purry, (EP) maar gezien zijn altijd aanwezige grote druk in het voetbal en iets anders was hij even weg. Verstopt in één van de kleinste ruimtes van de sporthal achter een gesloten deur zette hij Kluivert op de wereld. Pas toen scheids Gerrit de wedstrijd liet beginnen was hij terug …… en hij ontbreekt dus op de eerste foto onder dit verslagje.

Een speciale finale voor 2 zussen en 2 broertjes Dennis en Julian S en Linda en Marianne T, J en M in team 4 en D en L in team 2. Er zal nog lang over na gesproken kunnen worden ……..
Een spannende finale ‘die alle kanten op kon’ en op voorhand was niet te voorspellen wie zou kunnen winnen. Het ging prima ‘op en neer’ en met nog 8 minuten op de klok werd het in deze wedstrijd 0-1 voor team 4
Spannend bleef het zeker, zeker op het moment toen team 2 een ‘zwaar terechte’ strafschop kreeg. Niemand minder dan dat ene broertje D nam de strafschop en ‘Tas’ kon hem niet pareren, doelpunt dus, als bewijs het filmpje van deze goal onder dit verslag. De wedstrijd eindigde in 1-1 en 3 strafschoppen per team moest de winnaar op leveren, na mis en mis bleef de stand gelijk, raak en raak maakte er nog steeds een gelijke stand van. Na mis en raak was het beslist, team 2 won de finale.
Team 2 had de volgende spelers; Jeffrey, Rudy, Dennis, Tom, Marianne T, Mike en Dennis. Een prachtig toernooi, geen gezeur en gepiep, prima sportiviteit en ….. volgend jaar weer. Jan en Thomas hebben al toegezegd om het dan weer te regelen.
De prijsuitreiking, hapje en drankje en de foto’s daarvan in een volgend verslag meer.