Jan Stoker nieuwe hoofdtrainer VV Hardegarijp 1, Sybren Vrijburg assistent

VV Hardegarijp heeft Jan Stoker aangesteld als hoofdtrainer voor het seizoen 2023-2024.

Jan Stoker heeft als voetballer in de jeugd van SC Cambuur en de beloften van FC Emmen en BV Veendam gespeeld. Daarna heeft hij 7 jaar bij Drachtster Boys gespeeld en heeft hij nog een uitstapje van een jaar naar Flevo Boys gemaakt.

Naast zijn carriere als speler is Jan al ruim 17 jaar actief als trainer, bij onder andere de jeugd van Leeuwarder Zwaluwen, FC Emmen, Drachtster Boys en Be Quick 1887. De laatste twee jaar was Jan hoofdtrainer van Drachtster Boys 2 en assistent-trainer van Drachtster Boys 1.

Jan is 34 jaar oud en woont samen met zijn vriendin in Drachten. Hij is momenteel werkzaam bij het UWV in Leeuwarden als re-integratiebegeleider en vanaf oktober als arbeidsdeskundige in opleiding.

Ik heb er enorm veel zin in! Ik heb een goede indruk van de club gekregen de afgelopen drie weken, en dat stemt mij zeer positief!

Jan Stoker

Sybren Vrijburg assistent

Jan Stoker zal worden bijgestaan door Sybren Vrijburg.

Sybren heeft na zijn opleiding aan het CIOS in Heerenveen diverse jeugdelftallen getraind, waaronder de C1 en B1 van vv Drachten en later de C1 en B1 van Feanstars (Surhuisterveen). Daarna heeft Sybren de overstap gemaakt naar Drachtster Boys, waar hij zo’n 8 jaar lang diverse teams en niveaus heeft getraind.

Het afgelopen seizoen heeft Sybren een ondersteunende rol gehad bij TFS 1 uit Drachtstercompagnie.

Sybren is 35 jaar oud en woont met zijn vrouw en twee kinderen in Drachtstercompagnie. Hij is docent AVO op het praktijkonderwijs in Drachten.

Toen Jan vroeg of ik hem een jaartje kwam assisteren bij zijn nieuwe club VV Hardegarijp, hoefde ik daar niet lang over na te denken. Ik heb enorm veel zin in het komend jaar!

Sybren Vrijburg

VV Hardegarijp enthousiast

Hoewel VV Hardegarijp voor Jan Stoker zijn eerste club als hoofdtrainer is, heeft VV Hardegarijp veel vertrouwen in deze samenwerking. Bestuur, TC en spelers zijn enthousiast over Jan zijn visie op het voetbal, zijn energie en enthousiasme op en naast het veld en zijn ambities – zowel persoonlijk als voor VV Hardegarijp.

Wij kijken uit naar een mooie samenwerking en wensen Jan Stoker en Sybren Vrijburg veel succes!

Volledige staf 2023-2024

De volledige staf van VV Hardegarijp 1 ziet er in het seizoen 2023-2024 als volgt uit:

• Jan Stoker – Hoofdtrainer
  • Sybren Vrijburg – Assistent trainer