MO13-2 Campione!!

Nog 1 wedstrijd te spelen en nu al zijn de meiden van MO13-2 tot kampioen gekroond. We kunnen al niet meer ingehaald worden. Dit zegt wel wat over het niveau van dit team! Wat een toppers.

Met name de 2 zeer spannende wedstrijden tegen de nummer 2 Frisia zijn beslissend geweest in deze competitie. Twee gelijkwaardige ploegen hebben er een fantastisch voetbalfeest gemaakt. Beide wedstrijden zijn in het voordeel van de meiden van VV Hardegarijp gevallen.

Het is een hecht team gebleken met ieder zijn eigen kwaliteiten. Voorin knallen ze de ballen er met gemak in (nu al 56 goals!) maar zonder keeper / verdediging / en middenveld hadden we dit resultaat zeker niet gehaald. De achterhoede heeft zeer goed werk afgeleverd. We hebben maar 19 goals tegen gekregen. En het mooie is dat ze dit vaak voetballend oplossen. Chapeau!

Binnen het team is ook zeker ruimte voor een lolletje. Hierdoor is het ook erg gezellig.

De volgende doelstelling is om ongeslagen kampioen te worden. Ook daarin heeft de coach het volste vertrouwen dat dat gaat lukken.

Op naar de laatste wedstrijd!