Rabobank Clubkas Campagne

Onze vereniging doet mee aan de Rabobank Clubkas Campagne. Wat houdt dat in?

Wie kunnen er stemmen?

Leden van de bank ontvangen voor de stemperiode per post een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van 13 t/m 27 juni brengen zij via een stemsite hun stem uit op de verenigingen en/of stichtingen die zij een warm hart toe dragen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht.

Let op: alleen leden van Rabobank Drachten Friesland Oost mogen stemmen. Als je klant bent, ben je niet automatisch lid.

Dus hoe meer stemmen hoe meer geld we uiteindelijk hebben om ons doel te bewerkstelligen.

• Ben je lid van Rabobank Drachten Friesland Oost? Stem dan op Voetbalvereniging Hardegarijp tijdens de Rabobank Clubkas Campagne en help ons met het bereiken van ons doel: Bijdrage in de verbouwing van onze kleedkamer(s).
  • Stem op onze club en maak het verschil! Ben je lid van Rabobank Drachten Friesland Oost? Kom in actie via www.rabobank.nl/dfo
  • Samen kunnen we ons doel bereiken tijdens de Rabobank Clubkas Campagne. Geef jouw stem aan onze club en help ons bij het bereiken van een bijdrage in de verbouwing van onze kleedkamer(s).

Ben je nu nog geen lid van de Rabobank, maar bankier je wel bij de Rabobank dan kan je gratis lid worden van de bank waardoor je volgend jaar wel zou kunnen stemmen.