Rabobank Coöperatiefonds steunt VV Hardegarijp

Op woensdag 4 oktober ontving VV Hardegarijp een cheque van maar liefst € 7.500,- uit handen van Joop van Borkulo namens Rabobank Drachten Noordoost Friesland. Dit bedrag zal worden gebruikt voor de financiering van de LED-verlichting op het hoofdveld en het trainingsveld.

Rabobank Coöperatiefonds

De Rabobank steunt breed maatschappelijke projecten die gericht zijn op het versterken van de regio als het gaat om de energietransitie, voedseltransitie en transitie naar een inclusieve samenleving. Denk bijvoorbeeld aan projecten als het verduurzamen van een buurthuis, de aanleg van een moes- of pluktuin of het stimuleren van biodiversiteit in een dorp of buurt. Samen met de vele vrijwilligers die uiteenlopende projecten realiseren biedt Rabobank met een financiële bijdrage nét dat stukje extra.

De verduurzaming van onze voetbalvereniging is een van de maatschappelijke projecten die de Rabobank graag steunt.

Meer informatie over de coöperatieve bijdrage van de Rabobank vind je op https://www.rabobank.nl/lokale-bank/drachten-noordoost-friesland/onze-cooperatieve-bijdrage.

Club100 VVH

Ook de Club100 VVH heeft een grote bijdrage gedaan in de financiering van de LED-verlichting. Zij leveren een bijdrage van maar liefst € 7.000,-. Meer weten over de Club100 of direct lid worden? Kijk op de pagina Club100 VVH.

Verduurzaing

VV Hardegarijp is de Rabobank en de Club100 VVH erg dankbaar voor deze steun. Hiermee kunnen we nog snellere en betere stappen zetten naar een duurzame sportvereniging.

Joop van Borkulo reikt namens de Rabobank de cheque uit aan Jasper Regtien