Roken en de Warren

Aan alle Leden,

Het is u niet ontgaan. Roken en sporten gaan niet samen. Al helemaal niet in combinatie met onze jeugd. Vanaf volgend seizoen zullen er voor de rokers onders ons enige zaken veranderen. In het kort zijn dit de eerst te nemen stappen.

• Er mag niet meer gerookt worden op het balkon.
  • Er mag niet meer gerookt worden op de tribune.
  • Wanneer je gevoetbalt hebt en nog in de kleren van de club loopt mag je niet roken. Dus eerst douchen en omkleden.
  • Er komen beneden twee plaatsten waar je kunt roken en je sigaret kunt deponeren.

Daarnaast zou het mooi zijn als we een beetje kunnen denken om onze jeugd, een goed voorbeeld doet goed volgen zullen we maar zeggen. Tevens vragen we een ieder om hier gewoon rekening mee te houden. Wij hebben geen zin om als een soort politieagent over het sportpark te moeten gaan lopen.

Ook de schoonmaakploeg zal u zeer erkentelijk zijn.

Bestuur VVH.