Verlenging Trainers

Het bestuur en de TC zijn verheugd te kunnen mededelen dat voor zowel de hoofdtrainer Oane Westra als de trainer van de beloften Gerrie van der Werff beide contracten met een jaar zijn verlengd.

Zowel de club als de spelers zijn erg enthousiast betreffende de samenwerking met beide trainers.

Daarnaast heeft ook assistent Trainer Bert Hoeben aangegeven door te gaan. Er volgen nog enkele gesprekken maar bestuur en TC verwachten geen significante wijzigingen binnen de stafleden.

Volgend seizoen komen er maar liefst 8 spelers over vanuit de JO-19 en kan er gebouwd worden aan een gezonde en mooie toekomst voor de vereniging. In het verlengde hiervan zal de eerste wedstrijd onder 23 plaatsvinden op 19 december tegen Broekster Boys onder 23 op sportpark de Warren aanvang 20.00 uur. Zeerobben onder 23 volgt in 2019.

Bestuur V.V. Hardegarijp
TC Senioren V.V. Hardegarijp