Verzorging VVH seizoen 2020-2021

De verzorging is komend seizoen in handen van Tialda  Zwart en Rutger Wagenaar (Fysio 058).

Rutger zal 1x per 2 weken aanwezig zijn op donderdag avond, zoals voorgaande seizoenen (planning volgt).

Voor zowel verzorging (Tialda) als fysiotherapeutisch onderzoek (Rutger) graag eerst een app naar Tialda 06 54704567.

Voor wie?

Alle voetballende leden kunnen een beroep doen op de verzorging met voetbal gerelateerde blessures.

Heb je een blessure opgelopen gedurende het voetballen of advies nodig? Dan kun je altijd contact opnemen met

Tialda (06 54704567). Ook kan de trainer je doorverwijzen voor advies. Belangrijk is om tijdig een app te sturen mocht je verzorging nodig hebben. Dit is prettig in verband met de planning op dinsdag en donderdag avond.

Op dinsdag en donderdag avond is Tialda aanwezig van 19.00-21.45 uur.

Voorkeur is: eerst te appen! Maar tijdens de avonden binnenlopen mag maar dan kan het zijn dat je achteraan in de rij komt. Tijdens een training op dinsdag en donderdag kan er iets gebeuren, uiteraard staat de deur dan open voor overleg en advies/behandeling. Maar kom wel op tijd. Na 21.45 uur geen behandelingen meer!

Zaterdag

Verzorging aanwezig voor overleg, behandelingen alleen indien tijdig aangegeven en indien er tijd is!!

Aanwezig op zaterdag vanaf 12.15 uur tot een half uur na de (thuis)wedstrijd.

We maken er een sportief seizoen van!

Groeten Tialda & Rutger (fysio 058)

Vriendelijke groeten,

Tialda Zwart