Voorlopige teamindelingen jeugd en meiden seizoen 2020-2021

Voor het komende seizoen hebben we met de nodige zorg de voorlopige teamindelingen samengesteld.

We gaan met elf elftallen en zes pupillenteams de najaarscompetitie in.

We realiseren ons dat met name de elftallen niet ruim in de aantallen qua spelers zitten. Hierdoor kan het gebeuren dat we weleens moeten schuiven met aanvangstijden van wedstrijden of dat er wordt gevraagd of je na of voor je eigen wedstrijd met een ander team meewil. We kunnen ieder zijn medewerking daarbij goed gebruiken.

Voor diverse teams zijn we nog zoekende naar trainers en of leiders. Zou je graag een team willen trainen of leider willen zijn van een team of daar meer informatie over willen hebben neem dan contact op met de tc jeugd. In de voorlopige indelingen zijn de openstaande functies aangegeven met de tekst “vacature”.

Ondanks dat we de indelingen met de nodige zorg en aandacht hebben samengesteld kunnen we ons voorstellen dat er vragen en of opmerkingen over de indeling zijn.
Voor degene die vragen over de indelingen of andere vragen over jeugd en of meidenvoetbal hebben en dezeĀ  aan ons willen stellen of bespreken organiseren we as zaterdag, 20 juni, van 10 tot 11 uur een inloopmoment in de bestuurskamer.
Daar we nog wel met de beperkingen zitten van het Corona virus vragen we aan een ieder dat wanneer we in gesprek zijn tijdens het inloopmoment rustig buiten te wachten.

Let wel de indelingen in de onderstaande link zijn voorlopig. Het staat ons vrij om hier nog wijzigingen in aan te brengen.

Voorlopige indeling Jeugd en meidenvoetbal 2020-2021

Tc jeugd en Tc meiden