Vrouwen 1 in de nacompetitie tegen OZC uit Ommen

Door de unieke winst van de tweede periodetitel plaatste Vrouwen 1 zich voor de nacompetitie. Het wedstrijdprogramma voor deze nacompetitie is bekend en as. zaterdag treedt het team van Gerard Poelstra aan tegen OZC uit Ommen. OZC eindigde op de 9de plek in de 2de klasse. De nacompetitie bestaat uit 3 rondes, die alledrie in 1 wedstrijd worden beslist. De eerste horde voor Vrouwen 1 start zaterdag om 14.30 uur op het sportcomplex van OZC aan de Sportlaan te Ommen. Op papier is Hardegarijp, dat uitkomt in de 3de klasse, de underdog. De uitwedstrijd maakt het nog lastiger, maar in de nacompetitie is niets onmogelijk. Daarom reist het gehele team in een bus naar Ommen om daar voor de volle 100% te strijden voor promotie naar de 2de klasse. Alle support is welkom en bij deze uitgenodigd om de Vrouwen 1 te ondersteunen op hun jacht naar succes!