Wijziging wedstrijdvormen JO8 en JO9

Vanaf het seizoen 2017/2018 start de KNVB met nieuwe wedstrijdvormen bij de pupillen. Deze wedstrijdvormen beginnen volgend seizoen bij de pupillen Onder 6 t/m Onder 9 jaar. Een seizoen later worden er ook nieuwe vormen doorgevoerd bij de pupillen Onder 10 t/m Onder 12.
Dit betekent dat er voor de E en D pupillen volgend seizoen nog niks veranderd, maar voor de F-pupillen dus wel.

Wij hebben ervoor gekozen om de JO-6 spelers mee te laten trainen en spelen met het JO-7 team.

Voor de JO-7 ziet de nieuwe opzet er als volgt uit: Flyer interne wedstrijdvorm voor pupillen – 4 tegen 4
Voor De JO8 en 9 teams ziet de nieuwe opzet er als volgt uit: Flyer wedstrijdvorm voor pupillen – 6 tegen 6

Voor meer informatie en de redenen waarom de KNVB deze veranderingen doorvoert heeft de KNVB een vragen en antwoorden pagina gemaakt:

Hieronder twee filmpjes van de 4 tegen 4 en 6 tegen 6: