Zaterdag 12 juni Nationale voetbaldag

AS zaterdag 12 juni organiseren we voor de jeugd een dag vol activiteiten.

Er zal door de meeste teams worden gevoetbald in de regiocup.

Na deze wedstrijden zal er voor de jongere jeugd een spellen circuit zijn met o.a. een voetbaldartbord, pannakooi en snelheidsmeter. De oudere jeugd mag hier uiteraard ook gebruik van maken en er zal voor de oudere teams die niet voor de regiocup uitkomen 7 vs 7 worden gespeeld.
Voor de jeugd vanaf MO/JO13 gaan we naast het voetbal in de kanovijver kanoenen. Hier zullen diverse spelvormen worden gespeeld.

Ter gelegenheid van deze dag biedt oud vvh speler, Gert Jan Spindelaar van Mysteryfootballshop.nl 5 euro korting op de aanschaf van een mystery voetbalshirt van een buitenlandse club. Wanneer je het shirt op www.mysteryfootballshop.nl tijdig besteld met kortingscode Hardegarijp besteld zal het shirt op 12 juni worden geleverd.

Mystery Football Shop