Aanstelling Ellie Jager

Het afgelopen seizoen is de aansturing van het jeugd- en seniorenvoetbal vanuit het bestuur door één persoon gedaan, het bestuurslid voetbalzaken. Dit bleek een te grote belasting voor deze functie. Als bestuur hebben we de afgelopen tijd gezocht naar een geschikte kandidaat om aan te sluiten in het bestuur voor het jeugdvoetbal (de JO-teams).

Wij zijn blij dat we Ellie Jager bereid hebben gevonden om deze functie op zich te nemen.

Ellie heeft jaren ervaring binnen onze club als coördinator voor de onderbouw en ze heeft de organisatie daar goed voor elkaar. We zijn er van overtuigd dat ze dit voor de hele jeugdafdeling zal doen. Ellie treedt per direct aan als aspirant-bestuurslid Jeugdvoetbal en zal ook per vandaag het aanspreekpunt zijn betreffende alle zaken rondom de JO-teams.

In de ledenvergadering van oktober zullen we Ellie formeel voordragen als bestuurslid.

Wij wensen Ellie heel veel succes en plezier in de nieuwe functie.

Bestuur VV Hardegarijp