Beëindigen samenwerking hoofdtrainer

Vorige maand is in de evaluatie tussen de Technische Commissie (TC) en hoofdtrainer Gerrie Schouwenaar besloten het contract van de trainer aan het eind van dit seizoen niet te verlengen.

In de weken daarna zijn er, in verschillende samenstellingen, gesprekken tussen trainer, spelers van VV Hardegarijp 1, TC en bestuur geweest. Hierin is duidelijk geworden dat er onvoldoende vertrouwen en draagvlak is om dit seizoen op een succesvolle manier met elkaar af te maken. Ook zien we geen mogelijkheden om dat nog om te draaien. Het bestuur heeft daarom helaas moeten besluiten de samenwerking met de hoofdtrainer per direct te beëindigen.

Wij willen Gerrie ontzettend bedanken voor zijn vakmanschap en inzet de afgelopen seizoenen. Hij heeft meegebouwd aan een jong team waar we als vereniging nog jaren mee verder kunnen.

Peter van Strien zal de trainingen en de coaching bij de wedstrijden van VV Hardegarijp 1 voorlopig gaan overnemen. De komende weken gaan we met de TC bekijken hoe we de rest van dit seizoen en het komend seizoen gaan invullen bij VV Hardegarijp 1 en VV Hardegarijp 2.

Bestuur VV Hardegarijp