Club van 100 – Evert ten Napel

Donderdag 24 november heeft de Club van 100 van de VV Hardegarijp zijn jaarlijkse ledenvergadering gehouden. Als spreker was deze keer de fameuze sportverslaggever Evert ten Napel uitgenodigd. Met aanstekelijk enthousiasme werd hij ondervraagd door Arjen de Boer van Omrop Fryslân en ze namen ons mee naar een aantal mooie belevenissen uit de rijke sportverslaggevingscarrière van Ten Napel. Zo waren er mooie anekdotes over de het EK 88, de Tour de France met Mart Smeets en Theo Koomen, de Elfstedentocht met Evert van Benthem en de voetbalwedstrijden met het journalistenelftal met onder meer Johan Derksen. Al met al was het een prachtige avond.

De komende periode wil de Club van 100 de voetbalclub financieel ondersteunen bij het bewerkstelligen van duurzame doelen. Hierdoor hoopt de voetbalclub de energiekosten te drukken waardoor er ook meer geld zal overblijven voor het faciliteren van het voetballen bij de club. Wilt u ook bijdragen, steun dan de Club van 100 van de VV Hardegarijp. Het inschrijfformulier vindt u met onderstaande link.