Geert Onno de Bruin

Afgelopen maandag bereikte ons het zeer verdrietige nieuws dat geheel onverwacht is overleden onze oud-speler en zeer betrokken vrijwilliger en supporter Geert Onno (Geo) de Bruin op de veel te jonge leeftijd van 59 jaar.

Geo is bijna 50 jaar lid geweest van onze vereniging en was altijd veel te vinden op ons sportpark. Hij was supporter van al onze teams en zeer belangstellend naar iedereen, klein of groot.
Na zijn actieve periode als speler is hij betrokken gebleven bij het wel en wee van onze vereniging en heeft hij onder andere een grote bijdrage geleverd aan de verbouwing van de kantine tot de huidige situatie. De laatste jaren was hij vooral actief als vrijwilliger in de kantine.

Op maandag 1 mei om 14.00 uur is in het Maskelyn te Hurdegaryp een herdenkingsdienst waar er afscheid genomen kan worden van Geo. Vanaf 13.00 uur is er gelegenheid tot condoleren. Er is geen condoleanceboek, maar de nabestaanden zouden het fijn vinden als jullie een herinnering aan Geert Onno op een vooraf geschreven kaart meenemen.

Wij wensen familie, vrienden en iedereen voor wie Geo iets betekend heeft, heel veel sterkte toe.

Bestuur VV Hardegarijp