Gezocht Medewerker was m/v

Gezocht Wasmedewerker m/v

Per direct is vv Hardegarijp opzoek naar een medewerker die de wedstrijdkleding wil wassen na de gespeelde wedstrijden.

VV Hardegarijp is een voetbalclub met ongeveer 400 leden en beschikt over 28 teams. Waarvan er 25 wekelijks voetballen.

Vv Hardegarijp staat bekend als een warme, gezellige vereniging met veel actieve leden en vrijwilligers.

Door het wegvallen van de huidige wasmedewerker zijn we dringend opzoek naar een opvolger.
De voetbalclub beschikt over 3 wasmachines en warmtepompdrogers waar de wedstrijdkleding na de gespeelde wedstrijden in moet worden gewassen.

De gebruikelijke wedstrijddag is zaterdag. Incidenteel wordt er door enkele teams ook wel eens op een doordeweekse avond gespeeld.

Een voetbalseizoen bestaat uit gemiddeld 40 zaterdagen van eind augustus tot half juni.

Voor deze functie wordt een goede vrijwilligersvergoeding uitgekeerd.

Lijkt het je leuk om de functie van wasmedewerker te vervullen op heb je vragen hierover neem dan contact op met Wijnand Kelders via info@vvhardegarijp.nl of 06-22485042

Bestuur vv Hardegarijp