Gezocht wedstrijdsecretaris Onderbouw jeugd

Per direct zijn we op zoek naar iemand die het wedstrijdsecretariaat voor de onderbouw jeugd, J/M O7-J/M O15 op zich wil nemen.

Ben je administratief goed onderlegd, communicatief vaardig en heb je gemiddeld een paar uurtjes per week over die je graag voor vv Hardegarijp wilt inzetten dan zijn we op zoek naar jou!!

Als wedstrijdsecretaris deel je de wedstrijden in op de velden en voer je eventuele wedstrijdwijzigingen door. Je hebt in geval van afgelastingen of wijzigingen contact met de competitieleiding van de KNVB, het wedstrijdsecretariaat van andere clubs en leiders van de onderbouw teams van Hardegarijp.

Een voetbalachtergrond is niet noodzakelijk.

Lijkt dit je leuk en of wil je meer informatie over deze functie dan kan je contact opnemen met Wijnand Kelders, Anton Postema of Erik Broers of een mail sturen naar info@vvhardegarijp.nl