Hans Oldenburger erelid vv Hardegarijp

Tijdens de voorjaarsledenvergadering van donderdagavond 1 juni is Hans Oldenburger benoemt tot Erelid van onze vereniging.
Om nu op te noemen wat Hans in de vele, vele jaren van betrokkenheid bij de club is geweest is best wel veel en ‘niet te doen’.
Eigenlijk is het gemakkelijker om te schrijven dat hij nooit penningmeester is geweest. De ‘rest’ van de functies heeft Hans wel voor korte of vaak langere tijd bekleed.
Een kleine maar zeker onvolledige opsomming is ……
Speler van het eerste, tweede en zelfs vijfde elftal, leider van o.a. het eerste, trainer van vele (jeugd) teams, voorzitter/lid van vele commissies, voorzitter van de vereniging en het hele proces van het kunstgras beginnend met en bij de gemeente was in overleg met het bestuur een klus waar Hans ook heel veel uren zich voor heeft ingezet.

Na de woorden van voorzitter Wijnand Kelders die ook een opsomming van zijn vrijwillige werkzaamheden opsomde ging de vergadering met een luid applaus akkoord met deze benoeming tot erelid. De felicitaties van de voorzitter gingen vergezeld van de oorkonde en een prachtige bos bloemen