Hey ladies!! Voetbal ook wat voor jou?

Hey ladies!!

VVHARDEGARIJP is een bruisende voetbalvereniging, waar de afgelopen jaren het dames voetbal een enorme groei heeft doorgemaakt. Wat er nog ontbreekt is een 35+ dames team.
Wij zijn op zoek naar enthousiaste dames die het leuk vinden om op een gezellige manier kennis te maken met voetbal. De bedoeling is te starten met een aantal kennismakingstrainingen. Uiteindelijk is het doel om in het voor- en najaar mee te doen aan een 7×7 competitie bestaande uit een paar avonden een aantal wedstrijdjes tegen andere 35+ dames teams uit de omgeving.

Nog nooit een balletje getrapt? Geen probleem! Lijkt het je leuk om gewoon eens een avondje gezellig te voetballen, dan zijn we op zoek naar jou en eventuele enthousiaste dames uit je omgeving!!
Ben je geïnteresseerd en lijkt het je leuk om een keer kennis te komen maken? Laat het dan weten, dan hopen wij je binnenkort te ontmoeten op het voetbalveld!
Groetjes Linda Tamminga (0640503047) Mariska Wieringa (0627137629)