Informatie voor vrijwilligers

Afgelopen vrijdag vond de infoavond voor (nieuwe) vrijwilligers plaats. Ter aanvulling hierop is het Rooster voor vrijwilligers en de Indeling barploegen (middag) op de website gepubliceerd. Dit rooster is opgesteld tot aan de winterstop, daarna zal een nieuw rooster volgen.

Dankzij de vele vrijwilligers staat nagenoeg iedereen slechts een keer in de acht weken ingepland, dus maximaal twee keer tot aan de winterstop. Wij zijn super blij met zoveel betrokken vrijwilligers die onze vereniging een warm hart toedragen en hebben enorm veel zin in het nieuwe seizoen.

Heb je in de tussentijd vragen, opmerkingen, wensen of ideeën? Voel je vrij ons aan te schieten, te chatten of te mailen (vrijwilligers@vvhardegarijp.nl).