Inleveren Kleding en Materialen

Inleveren kleding en materialen.

Het seizoen nadert zijn einde en de meeste teams zijn uitgespeeld en ook de trainingen zijn bijna afgelopen.

Binnen de vereniging worden veel materialen en kleding gebruikt en in bruikleen gegeven.

Graag willen we volgend seizoen weer starten met voor iedere team de juiste spullen en aantallen.

Kleding en tassen

We willen de leiders van de teams die geen wedstrijden meer spelen vragen hun sleutels van de kledingvakken in te leveren. Ook eventuele in bruikleen gegeven coachjassen willen we graag terug. We zullen dan alles inventariseren, eventueel aanvullen en volgend seizoen weer uitdelen. Bij eventuele vermissingen zijn de teams in principe aansprakelijk daarvoor. We zullen hierover contact opnemen met de teamleiding.

Spelers die hun lidmaatschap hebben opgezegd moeten, conform het huishoudelijk reglement, de in bruikleen gegeven trainingspakken, jassen en/of tassen weer in leveren.

Inleveren van de kleding en de sleutels voor de vakken kan bij de kledingcommissie op:

– zaterdag 27 mei tussen 10 en 11 uur

– dinsdag 30 mei tussen 19 en 21 uur

– donderdag 1 juni tussen 19 en 21 uur

Wanneer je na deze periode nog wedstrijdkleding nodig bent, dan graag even overleg met de kledingcommissie.

Ballen en trainingsmaterialen

Trainers die klaar zijn met de trainingen worden verzocht alle ballen en trainingsmaterialen in de ballenvakken te doen en deze af te sluiten.

Deze sleutel en die van de kleedkamers graag inleveren bij de materiaalman Jan Kamminga. Hij is aanwezig op de club op woensdagavond en meestal ook op zaterdagochtend.

Ook voor de materialen geldt de teams in principe aansprakelijk zijn voor vermissingen. We zullen in voorkomende gevallen met de teamleiding overleggen.

Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn dan graag even overleg met de kledingcommissie of materiaalman.

Iedereen alvast bedankt voor zijn medewerking!

Namens het bestuur,

Anton Postema