Jongens JO-13 kampioen

Aanstaande zaterdag spelen de jongens van de JO13-1 onder leiding van Lucièn Warrink en Marco Kleefstra hun kampioenswedstrijd tegen Kollum JO13-2 .
Na een prachtige najaarscompetitie waarin alle wedstrijden werden gewonnen staan ze ver bovenaan en was het afgelopen zaterdag al duidelijk dat onze jongens de titel ‘Kampioenen’ op hun cv mochten bijschrijven. De 2x per week 1,5 uur training van trainers Mark Hoeben en Evert Dijkstra hebben duidelijk hun vruchten afgeworpen.
Om deze jongens zich ook echt kampioenen te laten voelen roepen wij iedereen op om aanstaande zaterdag massaal aanwezig te zijn tijdens deze kampioenswedstrijd. Natuurlijk wordt deze wedstrijd gespeeld op het hoofdveld van ons mooie clubje, om 10.30 vindt de aftrap plaats.

Tot zaterdag