Nieuwe aanvangstijd thuiswedstrijden

Vanaf heden zullen de thuiswedstrijden van onze eerste elftallen (VV Hardegarijp 1, VV Hardegarijp VR1) starten om 15.00 uur, in plaats van de gebruikelijke 14.30 uur. Dit doen we om ons sportcomplex optimaal te benutten, vooral tijdens de nattere maanden van het jaar.

Door deze kleine verschuiving in het speelschema kunnen we nu een extra wedstrijd op ons kunstgrasveld inplannen. Dit biedt ons de mogelijkheid om de natuurgrasvelden te ontzien tijdens periodes van slecht weer. Minder belasting op onze grasvelden betekent minder kans op afgelaste wedstrijden vanwege onbespeelbare velden. We begrijpen dat sommige spelers en supporters even moeten wennen aan de nieuwe aanvangstijden, maar op deze manier kunnen we garanderen dat zoveel mogelijk wedstrijden doorgaan, ongeacht de weersomstandigheden.

Wanneer de velden in het voorjaar weer beter, vaker en langduriger bespeelbaar zijn zullen we opnieuw kijken naar de aanvangstijden van onze wedstrijden.