Opgave familiedag 24 juni voor leden en oud-leden

Op zaterdag 24 juni aanstaande is het weer tijd voor onze jaarlijkse seizoenafsluiting; de familiedag!

Ook dit jaar zijn er weer activiteiten voor de jeugd, is er een mixtoernooi voor de senioren, gaan we gezellig met z’n allen een hapje eten en sluiten we af met live muziek! Het exacte programma volgt nog.

Oud-leden

Voor het mixtoernooi voor senioren roepen we niet alleen onze huidige seniorenspelers en -speelsters op om mee te doen, maar willen we ook onze oud-leden van harte uitnodigen om nog een keer de kicksen aan te trekken.

En mocht dat echt niet meer gaan, dan toch zeker een hapje mee te eten en daarna een klein dansje te wagen.

Mocht je mee willen doen (met het mixtoernooi of met de barbecue), zou je dan onderstaand formulier in willen vullen? Doe dit uiterlijk 11 juni 2023. Zo weten we op hoeveel mensen we kunnen rekenen, en kunnen we de teamindeling voor het mixtoernooi rond gaan maken.

Uiteraard komt er ook weer een inschrijflijst in de voetbalkantine te liggen!