Stem op VV Hardegarijp bij Rabo ClubSupport

Ook dit jaar doet voetbalvereniging Hardegarijp weer mee met Rabo ClubSupport. Als lid van de Rabobank kun je stemmen op je favoriete club. De Rabobank ondersteunt met deze actie het verenigingsleven en hun activiteiten in de regio. Onze vereniging hoopt hiermee een deel van de isolatie van ons clubgebouw en de aanschaf van LED-veldverlichting te kunnen financieren.

Hoe werkt het?

Je kunt via de Rabobank-app of via de website stemmen door in te loggen en vervolgens te klikken op ‘Service’. Daarna klik je op ‘Lidmaatschap’. Vervolgens kun je stemmen op Rabo ClubSupport. Zoek op ‘Hardegarijp’ om snel bij onze club te komen. Voor meer informatie ga je naar de website van Rabo ClubSupport of naar de clubpagina van vv Hardegarijp.

Let op!

Je moet op drie favoriete clubs stemmen. Geen idee welke club je naast VV Hardegarijp moet selecteren? Zoek eens op ‘Hardegarijp’ of ‘Hurdegaryp’ en je komt diverse andere verenigingen uit ons dorp tegen die de steun ook goed kunnen gebruiken.