Sluiting (trainings)velden vanaf 1 mei

Onze voetbalvelden zullen een aantal weken worden gesloten om onderhoud aan de sportvelden te verrichten. Om het effect van het jaarlijks onderhoud zo groot mogelijk te laten zijn, is het belangrijk de velden tijdelijk te ontzien.

De trainingsvelden zullen dan ook worden gesloten vanaf maandag 1 mei. De trainingen die momenteel op veld 3 plaatsvinden zullen worden verplaatst naar veld 4.
Vanaf maandag 14 augustus zijn de trainingsvelden weer te gebruiken.

Het is belangrijk om na de trainingen (en wedstrijden) op veld 2 en veld 4 de doelnetten omhoog te halen, zodat het onderhoud en de maai-werkzaamheden plaats kunnen vinden.

Sluiting wedstrijdvelden

Van maandag 19 juni t/m vrijdag 27 augustus zijn alle wedstrijdvelden gesloten. Er kan dan alleen nog gebruik worden gemaakt van het kunstgrasveld.

Beschikbaarheid veld 2

In verband met de start van het kaatsseizoen is veld 2 op dinsdagavond niet beschikbaar voor trainingen.