Trainingen en bijbehorende schema’s

Het voetbalseizoen 2019-2020 is weer van start

De eerste wedstrijden zijn al gespeeld en er wordt alweer een aantal weken getraind. Het verzoek is om je aan de vastgestelde trainingstijden te houden. Zie hier het trainingsschema 2019-2020

Indien je wilt afwijken van deze trainingstijden vraag dan altijd toestemming van je bestuurslid, want alleen zo krijgt een ieder de gelegenheid om zich met zijn team maximaal voor te bereiden op het nieuwe seizoen.

Naast het trainingsschema is er ook een Kleedkamer indeling. gemaakt. Graag ook omkleden en douchen in de box waar je team bij staat. Bij gemengde teams kunnen de meiden uit de desbetreffende teams douchen en omkleden in box 6.

Tevens het verzoek om na de trainingen:

• doelen weer op het doelenterras te plaatsen;
  • kleedkamers na gebruik even schoonvegen;
  • materiaal als ballen en hesjes weer op te bergen in de daarvoor bestemde opbergruimtes;
  • en meld altijd als je spullen kwijt bent geraakt of indien materiaal kapot is.

Bestuur vv Hardegarijp