Stem op vv Hardegarijp bij Rabo ClubSupport

Ook dit jaar doet voetbalvereniging Hardegarijp weer mee met Rabo ClubSupport. Als lid van de Rabobank kun je stemmen op je favoriete club. De Rabobank ondersteunt met deze actie het verenigingsleven en hun activiteiten in de regio. Onze vereniging hoopt hiermee een deel van de isolatie en renovatie van het dak van ons clubgebouw te kunnen financieren.

Hoe werkt het?

Je kunt via de Rabobank-app of via de website stemmen door in te loggen en vervolgens te klikken op ‘Zelf regelen’. Daarna klik je op ‘Mijn Lidmaatschap’ en ‘Rabo Clubsupport’. Vervolgens kun je je drie favoriete clubs selecteren.

Voor meer informatie ga je naar de website van Rabo ClubSupport of naar de clubpagina van vv Hardegarijp.

Let op!

Je moet op drie favoriete clubs stemmen. Geen idee welke club je naast vv Hardegarijp moet selecteren? Wat dacht je van de volgende lokale verenigingen: kaatsvereniging Reitsje Him, tennisvereniging Galefjild of Bridgeclub Hardegarijp.