Stilzitten in de zomer? Niet nodig!!

Het einde van een mooi en voor sommigen prachtig voetbalseizoen is in zicht! Even geen trainen en wedstrijden. Maar stilzitten hoeft deze zomer absoluut niet!!!

Vanuit veel sportievelingen van VVH is de vraag gekomen om deze zomer toch sportief bezig te blijven. En daar willen wij natuurlijk graag aan meewerken!!!

Wat gaan we doen: Vanaf 18 juni elke dinsdag om 19:30 uur willen wij een zomertraining organiseren. We gaan door tot aan de start van de voetbal competitie.

De trainingen bestaan o.a. uit: hardlopen, intervaltraining en fitnessoefeningen. Deze training is een ideale work-out om je sterk en energiek te laten voelen tijdens de zomerstop. En dit alles in de omgeving van onze prachtige Kanovijver/It Koopmans-boskje (ijsbaancomplex).

De belangrijkste onderdelen van de zomertraining zijn:

• Sporten met plezier
  • Actief bewegen in de buitenlucht
  • Uitdagende omgeving
  • In groepsverband je conditie en je (spier) kracht verbeteren
  • Fit en soepel worden (of blijven)
  • Op je eigen niveau trainen
  • Afwisselende en uitdagende trainingen o.l.v. een ervaren en professionele trainer

Wie mogen meedoen: Iedereen vanaf 16 jaar is welkom. De training is voor zowel dames en heren & meiden en jongens. Je hoeft je NIET op te geven. Je komt gewoon en doet gewoon mee!!!

Verzamelen: om 19:20 uur bij vv Hardegarijp.

Omkleden en douchen: dames box 1 en heren box 2.

Wat mee te nemen?
Handdoeken mee voor het sporten en een voor het douchen en neem zelf een bidon mee.