Teamindeling Senioren 2022-2023

Voor het komend seizoen zijn we er vooralsnog in geslaagd om met vijf seniorenteams aan de start van de competitie te laten verschijnen.
Het huidige 45 plus team heeft aangegeven niet meer in competitieverband te gaan voetballen op vrijdagavond. Gelukkig hebben we hier een nieuwe samenstelling voor kunnen vinden, zodat er ook op de vrijdagavond gevoetbald kan blijven.

Bij de A&B selectie kunnen we maar liefst twaalf nieuwe spelers verwelkomen. Daar tegenover staat dat FJ komend seizoen in het 3e gaat keepen en Mats Venema een rustperiode inlast om zich volledig te focussen op zijn studie.
Van de nieuwkomers maken zeven jongens de stap vanuit de huidige JO19 naar de A& B selectie. Jorn Jongsma keert na vele jaren bij Cambuur gevoetbald te hebben en daarna nog bij Buitenpost actief te zijn geweest weer terug op het oude nest. Keeper Jorrit Drijfhout maakt de overstap van sc. Burgum richting de Warren.
Idwar Steringa maakt de overstap vanuit Blauw Wit JO19 naar ons en respectievelijk Kevin Kooistra en Sander v.d. Veen komen van Drachtster Boys en vv Heerenveen.
Voor de overige seniorenteams kunnen we twee “oud” gedienden weer verwelkomen Evert Jorritsma en Evert Dijkstra hebben aangegeven weer geregeld beschikbaar te zijn en een nieuw lid Job van Sorgen komt ons versterken.

Een ontwikkeling waar we erg blij mee zijn en we wensen deze nieuwe leden dan ook erg veel succes en plezier bij onze club.

Ondanks deze positieve ontwikkeling kunnen we nog wel enkele spelers gebruiken bij de “rest” senioren. Dus ken je iemand die graag weer wil gaan voetballen of heb je zelf zo iets van…. . Schroom niet.

De indeling staat in de onderstaande bijlages

Voorlopige Indeling A & B selectie 22-23

Indeling overige seniorenteams