🎥 Terugblik: VV Hardegarijp VR1 kampioen 2012-2013

Andere tijden sport: het is dit seizoen 10 jaar geleden dat VV Hardegarijp VR1 kampioen werd! Tijd voor een kleine terugblik.

Op 12 juni 2013 speelde VV Hardegarijp VR1 een beslissingswedstrijd in en tegen Bolsward. Speelsters, begeleiders en supporters werden met de bus naar Bolsward vervoerd, waar ook vele andere supporters ze al enthousiast stonden op te vangen. Hoewel Bolsward op papier een thuiswedstrijd speelde, was het sportpark bijna volledig overgenomen door VV Hardegarijp. Met vlaggen, fakkels en verbale aanmoedigingen hadden de vrouwen enorme steun aan de twaalfde man.

De wedstrijd moest worden gewonnen om het kampioenschap veilig te stellen. Het duurde tot diep in blessuretijd voordat het winnende doelpunt, de 2-1, door VV Hardegarijp werd gemaakt, waarna een prachtig feest losbarstte.

VV Hardegarijp VR1 kampioen 2012-2013

Kijk hieronder nog eens naar de diverse filmpjes die destijds zijn gemaakt.