Trainersnieuws v.v. Hardegarijp

Het Bestuur is er samen met de T.C. in geslaagd om al in een vroeg stadium voor de meeste elftallen weer een trainer te vinden. En dat mag best bijzonder genoemd worden. Nog niet is er met iedereen gesproken, maar hieronder alvast een overzicht.

Senioren

Zoals velen waarschijnlijk al weten is het contract met de hoofdtrainer Gerrie Schouwenaar met een jaar verlengd. En trainer van de B-selectie Gerrie van der Werf gaat volgend seizoen aan de slag bij v.v. Stiens-2.

Het is ons gelukt om Peter van Strien bereid te vinden om voor het volgende seizoen de B-selectie op zich te nemen. Een best pittige klus, waar wel wat overredingskracht voor nodig was gezien de huidige smalle selectie. Desondanks denken we dat Peter er de uitgelezen persoon voor is, omdat de meeste jongens hem kennen en al eens onder hem hebben getraind.

Peter blijft daarnaast beschikbaar voor de T.C. m.b.t. de jeugd.

Erwin Kamminga blijft ook komend seizoen trainer van de rest-senioren.

Dames/meisjes.

Voor de Dames gaat Vincent Muller ook volgend jaar verder als trainer.

Meisjes onder 17-1 wordt volgend seizoen getraind door Joost Willekes

Meisjes onder 15-1 wordt volgend seizoen getraind door Jasper Regtien

Voor de laatste twee hopen we ook nog een assistent te vinden ter ondersteuning.

De bezetting van de 13-1 volgt hopelijk ook snel.

Jan Dijkstra en Ronald de Boer hebben aangegeven te stoppen na dit seizoen als trainers van de meisjes 17-1. Ronald blijft namens de dames/meisjes wel lid van de T.C.

De meiden zullen deze twee enthousiaste trainers zeker missen.

Junioren en pupillen

Voor de junioren en pupillen vinden nog enkele gesprekken plaats, maar zijn we bijna rond.

De volgende trainers hebben zich al bereid verklaart door te gaan.

René Topma, die naast een team ook weer de keeperstraining van de jeugd op zich gaat nemen.

Andries Jacobi uit Stavoren liep afgelopen jaar stage en blijft als dank nog een jaar aan de club verbonden. Naast Andries hebben we nog een externe trainer voor volgend seizoen weten te strikken. Olaf Attema uit Aldsjerk is voor volgend seizoen aangetrokken voor de 17-1

Ferry Meijer en Geert van der Veen blijven ook volgend seizoen beschikbaar als trainer.

Helaas heeft Gerard Poelstra besloten volgend seizoen niet door te gaan en moeten we voor de 19-1 op zoek naar een nieuwe trainer.

Gesprekken met andere trainer zijn al gaande of vinden nog plaats. Waarbij we al hebben begrepen dat ook deze trainer waarschijnlijk bijna allemaal doorgaan. Zodra we met iedereen hebben gesproken, wordt de teams met trainers bekend gemaakt.

Zoals het er nu voorstaat lijkt het erop dat we voor volgend jaar alle teams weer bezet krijgen met zeer gemotiveerde en kundige trainers. Iets waar we als club best trots op mogen zijn.

Zodra we weer meer nieuws hebben melden we ons.

Bestuur en TC.