Update vanuit bestuur

De laatste persconferentie bood weinig extra perspectief voor ons als voetbalvereniging.
We mogen blijven trainen in groepen tot de leeftijd van 27 jaar, ouder dan 27 jaar in viertallen op 1 ½ meter
De heropening van de terrassen geldt helaas niet voor ons als sportvereniging, ons terras blijft gesloten.
Afgelopen maanden zijn de jeugdteams blijven trainen onder begeleiding van onze enthousiaste trainers, vrijwilligers en onze TC.
Af en toe even een onderlinge wedstrijd. Prachtig om dat wekelijks te zien. Jeugd moet kunnen blijven sporten.
Vele andere vrijwilligers blijven zich bekommeren om ons sportpark. Wekelijks verzorgen zij het onderhoud, doen reparaties en hebben op veld 2 de oude dugouts vervangen voor een tweetal nieuwere dugouts.
Op alle fronten zijn we bezig om alles weer klaar te maken voor als we weer volledig los mogen. En dat doen we met hulp van vele vrijwilligers. Want zonder jullie lukt ons dat niet.
Tot slot. Denk goed om elkaar en blijf gezond. En hopelijk tot snel.
Bestuur vv Hardegarijp