Vacature trainer/coach VV Hardegarijp VR1

VV Hardegarijp Vrouwen 1 is voor aankomend seizoen op zoek naar een enthousiaste trainer/coach!

Het team bestaat uit een stel jonge, enthousiaste dames. We spelen op dit moment in de 4e klasse en hebben de ambitie om het damesvoetbal weer naar een hoger niveau te brengen.

Wat vragen we van je?

• Het verzorgen van twee trainingen in de week (dagen in overleg);
  • Het begeleiden en coachen van het team bij wedstrijden.

Wat zoeken wij?

• Je bent die trainer, die zorgt dat de dames het trainingsveld verlaten met een goed en voldaan gevoel en enthousiast terugkijken op de training;
  • Je zorgt voor verbinding en samenwerking binnen het team;
  • Je bent communicatief vaardig.

Wat bieden wij?

• Een passende vergoeding;
  • Een team wat bestaat uit jonge, enthousiaste dames;
  • Goede trainingsfaciliteiten, waaronder een kunstgrasveld.

VV Hardegarijp is een ambitieuze en gezellige voetbalvereniging! We beschikken over een mooi sportcomplex met voldoende trainingsfaciliteiten. De vereniging draait op een grote groep enthousiaste vrijwilligers die zorgen dat alles in goede banen wordt geleid.

Bij VV Hardegarijp staat plezier in het voetbal, en sociale contacten bovenaan!

Indien je interesse hebt kun je je sollicitatie sturen naar info@vvhardegarijp.nl. Mocht je vragen hebben dan kun je contact opnemen met Martine Uitterdijk, bestuurslid dames en meidenvoetbal op 06-47310661.