Vrijwilligers gevraagd

De VV Hardegarijp is een groeiende club. Tegen de trend in stijgt ons ledenaantal. Afgelopen seizoen hebben maar liefst 50 nieuwe leden zich aangemeld. Dat is fantastisch. Hier zijn wij als bestuur dan ook trots op. Echter elk voordeel heb zijn nadeel (of wat het anders om?). Een grotere club betekend meer drukte en meer taken. We hebben dan ook uw hulp nodig. Voor komend seizoen zijn we weer op zoek naar vrijwilligers die het mogelijk maken om de voetbalclub draaiende te houden. Zonder vrijwilligers is het simpelweg niet mogelijk. Vaak komt het op dezelfde mensen neer hetgeen nogal belastend is. En ook u weet, vele handen maken….

Met name de kantineploeg zoekt nog naar ouders, leden, dorpsgenoten die af en toe eens willen helpen. Op de zaterdagochtend eens in de 6 weken een ochtend kantinedienst draaien. Hiermee ontlasten we de vaste waardes binnen de vereniging enorm. En ook voor uw eigen sociale contacten is dit leuk. Vaak gehoorde reactie: “ zo hier gebeurt best veel ”, nooit gedacht. En dat klopt ook, niets gaat vanzelf. De vrijwilligers die actief zijn hebben ook allemaal een druk leven en kinderen die voetballen. En gelooft u ons, u hoeft echt geen horeca ervaring te hebben om een kopje koffie in te schenken. Misschien heeft u wel een vriend / vriendin waarmee u gezamenlijk een dienst wil draaien.

Ook voor de keuken zijn we aan uitbreiding toe. Gezien het feit dat deze taken op wat courantere tijden plaatsvinden (zaterdagmiddag 12-00 uur tot 18.00 uur) staat hier, indien gewenst, een vergoeding tegenover. Voor de jongeren onder ons kun je dit ook als een soort bijbaantje zien. Alles in de kantine / keuken op zaterdag is onder leiding van een ervaren persoon dus van een sprong in het diepe zal geen sprake zijn.

Is de kantine niets voor u, geen probleem, er zijn vele commissies die een handje kunnen gebruiken. Voor scheidsrechters is er altijd plaats. Lijkt dit je leuk, er zijn ook cursussen via de KNVB we faciliteren daar graag in.

Beetje handig? Onderhoudsploeg sluit hier prima op aan.

De strekking is duidelijk, twijfel niet, help VVH en schiet iemand van het bestuur of van de kantineploeg aan. En een keer in de 6 weken even helpen moet toch kunnen? Het gaat tenslotte grotendeels om  het plezier voor onze jeugd. Sociaal en gezond bezig zijn. U kunt ook even een mail richten aan info@vvhardegarijp.nl.

Wij hopen op jullie steun want tenslotte: vele handen maken……

Bestuur VV Hardegarijp