Vrijwilligersrooster en indeling barploegen – Tweede seizoenshelft (2023)

De winterstop staat alweer voor de deur! Met de winterstop ronden wij de eerste seizoenshelft voor het voetbalseizoen 2022-2023 af. Wij zijn enorm blij en dankbaar met de inzet van alle vrijwilligers. Fijn dat er onderling goed wordt afgestemd en voor vervanging wordt gezorgd indien nodig. De eerste seizoenshelft is voortreffelijk verlopen. Iedereen neemt zijn verantwoordelijkheid en de zelfredzaamheid is te prijzen. Laten we dit vooral voorzetten in de 2de seizoenshelft. Als iedereen zijn steentje bijdraagt dan kost het per saldo niet zoveel tijd. Vele handen maken licht werk :-)

Het vrijwilligersrooster van de tweede seizoenshelft en de barindeling voor de middag zijn inmiddels gepubliceerd.

Nagenoeg iedereen staat eens in de 8 weken ingepland. Maximaal 3 x tot aan de zomerstop. Er staan nog aantal vrijwilligers vacatures open. Wij zijn nog op zoek naar Gastvrouwen/heren, ranja schenkers en ochtend kantinepersoneel. Deze vacante plekken zijn met rood aangegeven in het rooster.

Daarnaast is de de bezetting in de kantine op de donderdagavond in de even weken helaas ook nog niet rond (zie onze mail van 16 november) en zijn er nog enkele andere vacatures. Kijk op https://vvhardegarijp.nl/vv-hardegarijp/vrijwilligers/  voor meer informatie over onze vrijwilligers en de open vacatures.

Heb je interesse en zou je een keer vaker een vrijwilligersrol willen en kunnen invullen, neem dan contact met Sjoerd-Jan Zwart op via vrijwilligers@vvhardegarijp.

Nogmaals: Wij zijn super blij met zoveel betrokken vrijwilligers die onze vereniging een warm hart toedragen en hebben enorm veel zin in het vervolg van het seizoen in 2023.

Heb je in de tussentijd vragen, opmerkingen, wensen of ideeën? Voel je vrij ons aan te schieten, te chatten of te mailen (vrijwilligers@vvhardegarijp.nl).