Warren-trofee en best-presterende team 2022-2023

Warren-trofee

Ieder jaar wordt tijdens de familiedag de Warren-trofee uitgereikt. Deze prijs is bestemd voor een jeugdteam dat om een bijzondere reden in het zonnetje wordt gezet.

Dit jaar is de Warren-trofee gewonnen door VV Hardegarijp JO11-2. In het verleden heeft dit team het moeilijk gehad, met onder ander vele wisselingen in de spelers, spelers die een negatieve stempel op de sfeer drukten en problemen om op zaterdag genoeg spelers bij elkaar te krijgen om wedstrijden te kunnen spelen.
Dit jaar kunnen gelukkig de vruchten geplukt worden van de grote betrokkenheid en inzet van leiders Martin en Martine.
Inmiddels staat er een echt team, met plezier in het spel, wederzijds begrip en waar voor iedereen een plek is! Er wordt op een respectvolle manier met elkaar omgegaan, en naast de enorme sociale vooruitgang zijn ze ook beter gaan voetballen.

De Warren-trofee is daarom dik verdiend!

Best-presterende team

Afgelopen maand werd VV Hardegarijp JO15-1 kampioen van de eerste klasse en wonnen ze, na een zinderende finale, de beker. Een uitzonderlijk knappe prestatie die we niet onbenoemd willen laten. Als aandenken aan deze fantastische prestatie krijgen alle spelers en begeleiders een kampioens-shirt.

Zie ook de volgende nieuwsberichten: