Warrentoernooi zondag 15 april

Na maanden voorbereiding is het bijna zover dat er weer een jeugdtoernooi bij VV Hardegarijp wordt gehouden. Het Warrentoernooi.
Het is een toernooi voor de leeftijden JO9/10 en 11. Waarbij we de betere teams in deze leeftijdsklassen hebben uitgenodigd.
Dit heeft er tot geleid dat we 26 teams mogen verwelkomen uit heel Noord Nederland. Van Den Helder tot Winschoten. We zijn erg verheugd dat we naast de amateurclubs het regio team Groningen mogen verwelkomen en dat ook jeugdteams van SC Heerenveen en FC Groningen hebben toegezegd te komen.

Zondag 15 april start het programma om 10 uur met wedstrijden voor de JO9 en 10.

Klik op de leeftijdscategorie voor het programma

O-9 WARREN WEDSTRIJDSCHEMA

O-10 WARREN WEDSTRIJDSCHEMA

Vanaf het middaguur komen de JO 11 teams aanbod.

O-11 A EN B WARREN WEDSTRIJDSCHEMA

O-11 C EN D WARREN WEDSTRIJDSCHEMA

Aansluitend op de poulewedstrijden van de JO11 gaan we verder met de finalerondes voor deze leeftijdscategorie.

WARREN FINALES WARREN TOERNOOI

Graag tot ziens op zondag 15 april op ons mooie sportpark.

De toernooiorganisatie.