Winnaar Tytjerkstradielcup

In een bomvolle sporthal, de Westermar,  werd in de laatste seconden van de finale een schitterend doelpunt gemaakt tegen vv Bergum. Hiermee bracht aanvoerder Leo Spindelaar de 2-1 op het scorebord en verzekerde daarmee de toernooiwinst voor VV Hardegarijp.
In de poule eindigden alle wedstrijden gelijk, doordat Hardegarijp als hoogst genoteerde de finale avond had bereikt was het door de eindstand in de poule zeker van de kruisfinale. Middels Shoot outs werd bepaald dat vv Rijperkerk de tegenstander werd in deze kruisfinale. Deze wedstrijd werd met 1-2 gewonnen. De mannen mochten zich daarna op maken voor de finale, die uiteindelijk dus met 2-1 werd gewonnen. Hierdoor kon de beker na een periode van 17 jaar weer in ontvangst worden genomen. De vorige toernooi overwinning dateert alweer van het jaar 2000.

tcup