Zaterdag 13 mei: Nacompetitie VVH 2 – Gorecht 2 aftrap 12.00 uur

Het einde van het voetbalseizoen 2016/2017 nadert en de ontknoping in veel competities is aanstaande. VVH 2, het team van coach Rachid Lamlaika, maakt zich vandaag op voor de eerste wedstrijd in de nacompetitie waarin promotie naar de reserve 1ste klasse op het spel staat. Tegenstander is Gorecht 2 uit Haren. Beide teams zijn dit seizoen actief geweest in de reserve 2de klasse waarin ze beide een periodetitel hebben toegewezen gekregen op basis van de eindstand in de competitie. VVH 2 moet in dit tweeluik kwalificatie voor de finalewedstrijd van de nacompetitie afdwingen. Vandaag is de aftrap om 12.00 uur op De Warren. Het is zaak om een goede uitgangspositie te creƫren voor de uitwedstrijd die volgende week zaterdag 20 mei om 14.00 uur op het programma staat. Het thuisvoordeel kan natuurlijk alleen maar maximaal worden uitgebuit met de aanwezigheid van het thuispubliek. Wellicht een mooi opwarmertje voordat de fanatieke supporters afreizen naar Harlingen? Kom allemaal VVH 2 aanmoedigen, de mannen kunnen het gebruiken! Succes en veel plezier bij deze wedstrijd!